راهنمای خرید بهترین کیف وسایل نوزاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
بازدید : 264
نویسنده : ساک وسایل کودک

راهنمای خرید بهترین کیف وسایل نوزاد ارزان

چگونه می خواهید آن را حمل کنید؟

کیسه های پوشک به عنوان یک کیف دستی ، کیسه مسنجر یا کوله پشتی به بازار عرضه می شوند. اگر راحتی حمل آن را بر روی بازوهای خود دارید ، یک کیسه مخصوص حمل و نقل مناسب است ، یک کیسه مسنجر برای شانه خود و کوله پشتی اگر در پرتاب آن بر روی پشت خود اشکالی ندارد. کوله پشتی راحت است زیرا به شما دست می دهد تا به شما اجازه دهد دست کودک خود را نگه دارید یا با سهولت به کلاهبرداری فشار دهید.

شما می توانید با یک کوله پشتی لوازم کودک کالرلند قابل تبدیل ایمن بازی کنید که به شما امکان می دهد با سهولت از یک کیف مخصوص حمل و نقل به یک کیسه مسنجر تبدیل به کوله پشتی شوید.
چقدر باید بزرگ باشد؟

چند بار از خانه خارج می شوید و چه مدت در بیرون از خانه می گذرانید؟ اگر ساعت ها خانه خود را ترک کنید ، به یک کیسه بزرگ پوشک نیاز خواهید داشت که تمام چیزهایی را که شما نیاز دارید در حین دور نگه دارید.

همچنین اگر بیش از یک فرزند و یک کودک کوچکتر برای یک کودک داشته باشید به یک کیف بزرگ نیز نیاز خواهید داشت. شما به فضای مورد نیاز خود نیز نیاز دارید. شما باید کیف پول ، کیف پول عینک آفتابی خود را از جمله موارد دیگر حمل کنید. حتما اندازه مناسب را برای شما و کودک خود انتخاب کنید.

در اینجا راهنمایی در مورد چگونگی سازماندهی یک کیف پوشک برای به دست آوردن بهترین استفاده از فضای موجود ارائه شده است.
هدف

چگونه قصد دارید از ساك لوازم نوزاد کوله پشتی استفاده کنید؟ برای سفرهای روزانه به یک کیسه بزرگ با محفظه های متعدد احتیاج دارید یا اگر آخر هفته را در مادربزرگ سپری می کنید. یکی با تسمه های پرسه زن هنگام گذراندن روز در پارک به شما کمک می کند. یک کیسه روزمره برای دوام کافی است و باید دارای جیب های ایمن برای تلفن ، کلیدها و سایر موارد باشد.

اگر قصد استفاده از پوشک پارچه ای را دارید ، به یک کیف بزرگ پوشک با جیب های جادار نیاز خواهید داشت تا بتوانید پوشک های استفاده شده را برای تمیز کردن بدون خیساندن سایر موارد موجود در خانه به خانه برگردانید. به یاد داشته باشید که پوشک پارچه نسبت به مواد یکبار مصرف ، حجیم تر است ، بنابراین فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد ، بنابراین برای صرفه جویی در فضا باید به طور صحیح آنها را بکشید.
چگونه بسته می شود؟

کیف های پوشک می توانند دارای یک زیپ بالا ، ضربه محکم و ناگهانی یا بند بند باشند. از این سه مورد ، یک زیپ با اطمینان می توانید وسایل شما را از بیرون آمدن از کیف پوشک دور نگه دارید ، اما ممکن است بسته شدن کامل کیسه به سختی بسته شود.
چه کسی آن را حمل خواهد کرد؟

همه کیف های پوشک unisex نیستند. کیف های پوشک در طرح های مختلفی عرضه می شوند تا چیزی را به همه ارائه دهند. بعضی از کیف ها بسیار شیک هستند و ممکن است پدران آنها را زنانه جلوه دهند. یکی را انتخاب کنید که به عنوان پدر یا مادر راحت باشید. شما می توانید ایمن بازی کنید و یک یونیسکس را انتخاب کنید که هر دوی شما بتوانید راحت حمل کنید.
دوام

شما یک ساك لوازم نوزاد ارزان نمی خواهید که شما را مجبور به تعویض آن در عرض چند ماه کند. کیسه ای را با پارچه ای محکم و ضد لکه ، مقاوم در برابر خراش و بخیه های بدون سر و صدا تهیه کنید تا از سالهای استفاده اطمینان حاصل کنید. زیپ باید در برابر استفاده روزانه مقاومت کند. همچنین یکی را با ضمانت در نظر بگیرید تا استفاده بدون نگرانی را تضمین کند.
تمیز کردن چقدر راحت است؟

آیا شما می خواهید فقط یک نقطه تمیز ، تمیز کردن یا یک کیسه قابل شستشوی ماشین؟ نوزادان می توانند کثیف باشند و برای راحتی شما به تمیز کردن کیسه ای آسان نیاز دارید.
آیا از پرسه زن استفاده می کنید؟

اگر قصد استفاده از یک کالسکه را دارید ، باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید کیف پوشک را بر روی کالسکه کودک حمل کنید. شما به یک کیف نیاز دارید که به شما امکان می دهد آن را به پرسه زن متصل کنید در غیر این صورت مجبور خواهید بود آن را روی سبد ذخیره سازی قرار دهید که فضای زیادی را به شما می دهد. اگر دوقلو دارید یکی را برای قدم زدن در نظر بگیرید.
بودجه شما چقدر است؟

چقدر دوست داری خرج کنی؟ ساك لوازم نوزاد ایرانی در هزینه متفاوت هستند. برای داشتن یک زمان آسان در انتخاب خود باید با بودجه کار کنید. در حالی که برای به دست آوردن یک کیف پوشک خوب ، مجبور نیستید یک بانک را بشکنید ، مطمئناً با کیفیت سازش نکنید زیرا این در دراز مدت برای شما هزینه دارد.
کلمات نهایی

به عنوان یک والدین جدید ، شما باید برای شادی بیش از حد و همچنین بسیاری از مسئولیت ها آماده باشید و انتخاب یک کیف پوشک برای تهیه وسایل اساسی کودک خود یکی از این موارد است. خوب ، انتخاب کیف پوشک مناسب برای شما بستگی به عوامل مختلفی دارد که در این مقاله به شما پرداخته ایم. بهترین کیسه های پوشک را که باید در سال 2018 در نظر بگیرید ، انتخاب کرده ایم که آیا شما یک مادر یا پدر هستید ، برای یک کودک یا دوقلو و حتی برای مسافرت. ما بهترین ها را در بازار انتخاب کرده ایم تا راحتی ، راحتی و عملکرد را به شما ارائه دهیم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com